موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
ب 1 |
-
1.
Language Assessment Practices and Training Preferences of EL Teachers: Iranian EFL Teachers in Focus
نویسنده مسئول : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛ نویسنده : Khosravi، Raheleh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 144 تا 160 )
کلیدواژه ها:Language AssessmentAssessment literacyAssessment PracticesTraining Preferences
-
2.
نویسنده : Dastgoshadeh، َAdel ؛ Jalilzadeh، Kaveh ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2022 - Number 22 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 581 تا 598 )
کلیدواژه ها:critical thinkingreflective teachingProfessional developmentProfessionalism
-
3.
نویسنده مسئول : Nezakatgoo، Behzad ؛ نویسنده : Dastgoshadeh، Adel ؛ Jalilzadeh، Kaveh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 255 تا 280 )
کلیدواژه ها:Teaching experienceAcademic DegreeStudent Engagementdisaffection
-
4.
نویسنده : Hasani، Negar ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2021, Volume 6 - Number 2 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:RetentionSemantic Transparencyoral contextualizationwritten contextualizationsemitransparent collocations
-
5.
نویسنده : Niloufari، Rashvand ؛ نویسنده مسئول : Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»December 2019, Volume 4 - Number 4 (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersself-purificationEfficacypossible selves developmentpossible selves subcomponentsstudents’ achievement
-
6.
نویسنده : Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2018, Volume 37 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersmodel developmentconstruct validationpossible selves
-
7.
نویسنده : Esmaili، Dlnia ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:EFL university lecturersinstitutional identityprofessional identityresearch efficacyteaching efficacyEFLIran
-
8.
نویسنده : Sodagari، Faranak ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2015 - Number 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 112 تا 132 )