June 2021, Volume 6 - Number 2
-
نویسنده : Chiatoh، Blasius Agha-ah ؛ نویسنده مسئول : Kaki Chia، Jude ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:FeedbacksemanticsscaffoldingZone of Proximal DevelopmentTeacher Language AwarenessSemantics, Teacher Language Awareness, Scaffolding, Zone of Proximal Development, Interlingual Development, FeedbackInterlingual Development
-
نویسنده : Hasani، Negar ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛
(17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:RetentionSemantic Transparencyoral contextualizationwritten contextualizationsemitransparent collocations
-
نویسنده : Shojaei، Zohreh ؛ Fazilatfar، Ali ؛ نویسنده مسئول : Samavarchi، Laila ؛
(14 صفحه - از 38 تا 51 )
کلیدواژه ها:teacher educatorsteachers’ beliefsLearners’ beliefsEffective EFL TeachersEducational perspectives
-
نویسنده : Fakhraee Faruji، Laleh ؛ نویسنده مسئول : Zarearsanjani، Lida ؛
(19 صفحه - از 52 تا 70 )
کلیدواژه ها:WritingEFL learnersmetalinguistic feedbackdependent clausesfocused metalinguistic feedbackUnfocusedunfocused metalinguistic feedback
-
نویسنده : Akele Twumasi، Rita ؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:Motivationlanguage ideologylanguage attitudesGhanaian language
-
نویسنده : Tosun، Sibel ؛
(13 صفحه - از 89 تا 101 )
کلیدواژه ها:EFLListening Comprehensionlistening strategiesocsilistening proficiency
-
نویسنده مسئول : Mohammad sharifi، Sepideh ؛ نویسنده : Heidari Shahreza، Mohammad Ali ؛
(13 صفحه - از 102 تا 114 )
کلیدواژه ها:TelegramMobile Applicationproductive vocabulary knowledgereceptive vocabulary knowledgeSocial Networking Sites (SNS)