موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 4 |
علوم تربیتی 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
الف 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : کردنوقابی، رسول ؛ محمدی، مهسا ؛ نویسنده مسئول : آسوده، مریم ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»پاییز 1401 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:خودشکوفاییخرددرمانیمعلمان با تحصیلات بالا
-
2.
نویسنده : نبی زاده، صفدر ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ رشید، خسرو ؛ نویسنده مسئول : کردنوقابی، رسول ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1401، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیذهنآگاهیشایستگیهای اجتماعی-هیجانیهیجانیاجتماعیکودکانخودمدیریتیپژوهش
-
3.
نویسنده : نبی زاده، صفدر ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ رشید، خسرو ؛ نویسنده مسئول : کردنوقابی، رسول ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1400 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 103 تا 117 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیکاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهییادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی
-
4.
نویسنده : خجیر، عین اله ؛ رشید، خسرو ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : کردنوقابی، رسول ؛
مجله:روانشناسی شناختی»پاییز 1399 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 25 تا 37 )
کلیدواژه ها:تحولرفتارهای پرخطرتفکر آرزومندانهسوگیری تمایلآزمون کارت علامتدار
-
5.
نویسنده : فتحی، فتانه ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ رشید، خسرو ؛ نویسنده مسئول : کردنوقابی، رسول ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1398 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:دانشروش سنتیکاربرددرس علومفهمیدننرمافزار آموزشیدرس ریاضیسطوح یادگیری
-
6.
نویسنده : جوادی ممتاز، طیبه ؛ کردنوقابی، رسول ؛ معروفی، یحیی ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیآموزشدانشآموزانروش پرسشگریفن پرسشگری
-
7.
نویسنده : کردنوقابی، رسول ؛ جهان، فائزه ؛ بختیاری، ایرج ؛
مجله:خانواده و پژوهش»زمستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:آموزشیادگیریمهارت خودآگاهیروش سخنرانیروش بحث گروهیدانشآموزانآزمون