موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Niknahad، Ensiye ؛ نویسنده مسئول : Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2021 ,Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 11 تا 32 )
کلیدواژه ها:readingListeningCollaborative ReadingReceptive SkillsTeacher-Directed Instruction
-
2.
نویسنده : Beigi، Asieh Esmail ؛ Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2017, Volume 4 - Number 3 ISC (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:task typesDiscourse Markersrequired information exchanged tasksoptional information exchange tasks
-
3.
نویسنده : Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2017, Volume 36 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 75 تا 102 )
کلیدواژه ها:Collaborative writinginteractional complexityinteractional resourcesinteractional densitye collaborative writing
-
4.
نویسنده : Ansarin، Ali Akbar ؛ Jamshidi، Firoze ؛ Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 19 تا 42 )
کلیدواژه ها:lexical inferencingmorphological instructionpictorial annotationand vocabulary learningEFLPET
-
5.
نویسنده : Sheykhi، Mehdi ؛ Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2016, Volume 6 - Number 1 ISC (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionLearning StylesCognitive and metacognitive strategy trainingField dependent and field independent learnersEFLPETTestTeachingEnglish
-
6.
نویسنده : Norozi، Aisan ؛ Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2015, Volume 3 - Number 1 (19 صفحه - از 97 تا 115 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityIdentity stylesLearner Autonomyindividualized learningand Learner-Centered Learning
-
7.
نویسنده : Taheri، Fariba ؛ Mohamadi، Zohre ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2015, Volume 2 - Number 2 ISC (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionK.W.L strategyprior knowledgeteaching and learning method