موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 1 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Alavi، Seyed Mohammad ؛ Barghi، Ali Hamed ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 213 تا 246 )
کلیدواژه ها:grammarobservationteaching practiceFlawsTeachers' Awareness
-
2.
نویسنده : Kaivanpanah، Shiva ؛ Alavi، Seyed Mohammad ؛ Rafsanjani Nejad، Sara ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summe 2019, Volume 6 - Number 3 رتبه الف/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:processing instructionTextual enhancementText EditingDepth of processingLevel of awareness
-
3.
نویسنده : Alavi، Seyed Mohammad ؛ Yaqubi، Baqer ؛ Pourhaji، Mostafa ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:SpaceIRFconversation analysislearner initiationsingle case analysiswait timeExtractEFLAnConversation
-
4.
نویسنده : Pourhaji، Mostafa ؛ Alavi، Seyed Mohammad ؛ Karimpour، Sedigheh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2016, Volume 35 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 119 تا 156 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryconversation analysisinteractional contextslearner participationmaterials evaluationELTTop NotchToIranEFL
-
5.
نویسنده : Pourhaji، Mostafa ؛ Alavi، Seyed Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2015 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 93 تا 123 )
کلیدواژه ها:Classroom Interactionconversation analysiscontextual factorsinteractional contextsEFLConversationDATeachers