Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Khodabandeh، Farzaneh ؛ Kasir، Ahmad ؛
(28 صفحه - از 23 تا 50 )
کلیدواژه ها:research approachvoiceThesisaspecttenseReporting and Nonreporting Verbs
-
نویسنده : Alibakhshi، Goudarz ؛
(23 صفحه - از 97 تا 119 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersProfessional developmentIn-service training
-
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Derakhshan، Ali ؛
(27 صفحه - از 120 تا 146 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEmotional regulationStructural equation modelingTeacher efficacyTeaching Stress
-
نویسنده : Hosseini Yar، Shiva ؛ Soodmand Afshar، Hassan ؛
(33 صفحه - از 147 تا 179 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyreflective teachingIranian EFL Teachersjob performanceAttitude toward Professional Development
-
نویسنده : Khoshsaligheh، Masood ؛ Moghaddas، Mahboubeh ؛ Ameri، Saeed ؛
(32 صفحه - از 181 تا 212 )
کلیدواژه ها:Needs Assessmentcurriculum designtrainees' perspectiveEnglish-Persian Translator Education
-
نویسنده مسئول : Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Alavi، Seyed Mohammad ؛ Barghi، Ali Hamed ؛
(34 صفحه - از 213 تا 246 )
کلیدواژه ها:grammarobservationteaching practiceFlawsTeachers' Awareness
-
نویسنده : Mahmoudi-Gahroue، Vahid ؛ Nejadansari، Dariush ؛ نویسنده مسئول : Youhanaee، Manijeh ؛
(22 صفحه - از 247 تا 268 )
کلیدواژه ها:OptionalityNonfinitenessNull Operator StructuresEmpty CategoryPersian L2 Learners
-
نویسنده : Mansouri، Sara ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Rezvani، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Hadian، Bahram ؛
(30 صفحه - از 269 تا 298 )
کلیدواژه ها:WritingIELTSGrammatical knowledgeOrganizational knowledgeBand scoreTextual Knowledge
-
نویسنده مسئول : Shakibaei، Goodarz ؛ نویسنده : Memari، Mehran ؛
(19 صفحه - از 299 تا 317 )
کلیدواژه ها:generalizabilityAcademic settingPREDICTIVE VALIDITYIELTS Academic Tests