موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 17 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 18 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 5 |
علمی-پژوهشی 5 |
ب 4 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Shobeiry، Maria ؛ نویسنده : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 91 تا 119 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisCross-actional influence of contextmultilingual identity
-
2.
نویسنده : Kaivanpanah، Shiva ؛ Akbarian، Is'haaq ؛ نویسنده مسئول : Rezaee، Maryam ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2022, Volume 13 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 75 تا 115 )
کلیدواژه ها:readingListeningincidental vocabulary learning
-
3.
نویسنده : Kaivanpanah، Shiva ؛ Alavi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Meschi، Rose ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 175 تا 215 )
کلیدواژه ها:WritingWriting qualityDepth of processingComputer-generated feedbackTeacher-based feedbackComputerDOPTeacherSecond Language AcquisitionCFWriteESL
-
4.
نویسنده مسئول : Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Alavi، Seyyed Mohammad ؛ Taghizadeh Langari، Mostafa ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 273 تا 297 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsBloom’s TaxonomyExternal Modification StrategiesInternal Modification StrategiesSpeech Act of Request
-
5.
نویسنده : Kaivanpanah، Shiva ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Salari Beynabaj، Nasser ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2019، Volume 8 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 339 تا 364 )
کلیدواژه ها:EFL contextWillingness to CommunicateWillingness to Write
-
6.
نویسنده : Kaivanpanah، Shiva ؛ Alavi، Seyed Mohammad ؛ Rafsanjani Nejad، Sara ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summe 2019, Volume 6 - Number 3 رتبه الف/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:processing instructionTextual enhancementText EditingDepth of processingLevel of awareness
-
7.
نویسنده مسئول : Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Alavi، Seyed Mohammad ؛ Barghi، Ali Hamed ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 213 تا 246 )
کلیدواژه ها:grammarobservationteaching practiceFlawsTeachers' Awareness
-
8.
نویسنده : Khomeijani Farahani، Ali Akbar ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده مسئول : Naseri، Zainab Sadat ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:AutonomyTask TypeKeywords: communicative abilityinteractive negotiation
-
9.
نویسنده : Alavi، Mohammad ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛ Danesh، Fatemeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:Activity theoryActivity Theory (AT)Writing Skill AssessmentTeacher’s FeedbackBased Assessment Model (ATBAM)
-
10.
نویسنده : Salman Mohajer، Mahsa ؛ kaivanpanah، shiva ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 163 تا 186 )
کلیدواژه ها:Argumentative writingnarrative writingAuthorial SelfSelf-mention Pronouns