مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of English Language Teaching and Learning 3 |
نشریه Applied Research on English Language 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Mehri، Marzieh ؛ Rezazadeh، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 161 تا 177 )
کلیدواژه ها:Feedbackachievement goalachievement emotionRegulatory focusreference of comparison
-
2.
نویسنده مسئول : Amirian، Zahra ؛ نویسنده : Shayanfar، Mitra ؛ Rezazadeh، Mohsen ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2021 - Number 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyL2 Motivational Self SystemEmotional experiencesEFL Teachers'؛ Implicit Theories of IntelligenceEFL Learners'؛ Willingness to Communicate
-
3.
نویسنده : Ziaee، Sara ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Rezazadeh، Mohsen ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2021، Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language Teachingwriting proficiencyAttitude towards writingIranian EFL learners’ attitudesIranian EFL teachers’ attitudes
-
4.
نویسنده : Rezazadeh، Mohsen ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Eslami Rasekh، Abbass ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Fall & Winter 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 113 تا 146 )
کلیدواژه ها:direct corrective feedbackmetalinguistic explanationimplicit and explicit knowledgeEnglish definite and indefinite articlesL2 writingCFMEDCFEllisEnglish