Summer and Autumn 2021 - Number 28 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Amirian، Zahra ؛ نویسنده : Shayanfar، Mitra ؛ Rezazadeh، Mohsen ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyL2 Motivational Self SystemEmotional experiencesEFL Teachers'؛ Implicit Theories of IntelligenceEFL Learners'؛ Willingness to Communicate
-
نویسنده مسئول : Amiryousefi، Mohammad ؛ نویسنده : Seyyedrezaei، Masumeh Sadat ؛ Gimeno-Sanz، Ana ؛ Tavakoli، Manssor ؛
(19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:Writing PerformanceWriting self-efficacyEtherpadPerceived Attribution
-
نویسنده : Arjmand، Farzaneh ؛ Zarei، Abbas Ali ؛ Khani، Reza ؛ نویسنده مسئول : Shabani، Mohammad Bagher ؛
(21 صفحه - از 39 تا 59 )
کلیدواژه ها:Systematic reviewresearch findingsKeywords: Teacher professional developmentcontent areas؛ research methodsdata collection procedures
-
نویسنده : Asghari، Mohadeseh ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
(17 صفحه - از 61 تا 77 )
کلیدواژه ها:Decision-MakingEnglish language instructionNovice EFL teacherspedagogical reasoning
-
نویسنده مسئول : Ghafarpour، Hajar ؛ نویسنده : Moinzadeh، Ahmad ؛
(16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:Complex Dynamics SystemModel of Interpersonal Teacher BehaviorState Space Grid TechniqueMicro and Macro-Level Analysis of BehaviorAgency and Communion
-
نویسنده مسئول : Golfam، Arsalan ؛ نویسنده : Nahavandi، Matin ؛
(14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:cognitive linguisticsForeign Language LearningConceptual metaphorMultimodal Metaphor
-
نویسنده : Hashemi، Ali ؛ Mazdayasna، Golnar ؛ نویسنده مسئول : Mahdavirad، Fatemeh ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:genderHumanitiesAppraisal theoryBook reviewNative writer
-
نویسنده مسئول : Hossein Gholipour، Behnaz ؛ نویسنده : Saeedi، Zari ؛ Salimi، Esmaeel Ali ؛ Keshkar، Sara ؛
(25 صفحه - از 147 تا 171 )
کلیدواژه ها:TechnologyESAPManuscriptsSportsperceptionsarticlewritersERPP
-
نویسنده مسئول : Moslehi، Shadab ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
(28 صفحه - از 173 تا 200 )
کلیدواژه ها:Content analysisTOEFL iBTCodificationIELTS Academic ModuleRevised Bloom’ s Taxonomy
-
نویسنده : Nemati، Majid ؛ Birjandi، Praviz ؛ Izadpanah، Siros ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Mehran ؛
(16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها:peerwriting strategiesselfand Teacher Assessment
-
نویسنده : Mohazabieh، Sanaz ؛ Rassaei، Ehsan ؛ Zamanian، Mustafa ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
(26 صفحه - از 217 تا 242 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracystrategic planningfluencyEFL learnerstask complexityoral production
-
نویسنده : Talaie، Najmeh ؛ Rezvani، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Namaziandost، Ehsan ؛
(18 صفحه - از 243 تا 260 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionTeaching experienceTeacher Language AwarenessMetalinguistic Knowledge
-
نویسنده مسئول : Vakilifard، Amirreza ؛ نویسنده : Abedini، Ahmad ؛
(17 صفحه - از 261 تا 277 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionMetacognitive strategieslearning strategiesPersian language teachingPersian Language Learner
-
نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛
(12 صفحه - از 279 تا 290 )
کلیدواژه ها:grammarFlipped classesdata-driven learningBlended classes