مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه English Language Pedagogy and Practice 2 |
نشریه English for Academic Purposes 2 |
نشریه Foreign Language Teaching & Research 1 |
نشریه Research in English Language Pedagogy 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
میان رشته ای 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ج 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Kordabadi، Fatemehe Soghra - ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛ نویسنده مسئول : Assadi Aidinlu، Nader ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2021 - Number 35 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:Educational SystemGrounded theory approachEFL teachers’ agencylife ideology
-
2.
نویسنده : Farjami، Fahimeh ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛ نویسنده مسئول : Assadi، Nader ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 29 تا 41 )
کلیدواژه ها:demotivationnovice EFL teacherDemotivation Reduction StrategiesDemotivation SourcesExperienced EFL Teacher
-
3.
نویسنده : Talebi، Zahra ؛ Asadi Aidinlu، Nader ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2018 - Number 22 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 186 تا 202 )
کلیدواژه ها:AccuracyProcessGenreApproachLearnerwritten production task
-
4.
نویسنده : Kazemi، Seyyed Ali ؛ Asadi Aidinlou، Nader ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer & Autumn 2017 - Number 9 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 223 تا 246 )
کلیدواژه ها:GlobalizationIdeologyLinguistic Imperialismcourse content
-
5.
نویسنده : Valipour، Valeh ؛ Asadi Aidinlu، Nader ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 178 تا 197 )
کلیدواژه ها:lexicogrammaticalityacademic papersmetafunctionssystemic functional linguistics.LinguisticsHallidayLexical
-
6.
نویسنده : Farjami، Fahimeh ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛ نویسنده مسئول : Asadi Aidinlu، Nader ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersdemotivationdemotivating factorsDemotivation Reduction StrategiesEFL Learning Context