Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Heidari، Farrokhlagha ؛ نویسنده : Izadi، Mehri ؛
(13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentMOOCMassive Open Online Courses
-
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Saeedian، Abdulbaset ؛
(15 صفحه - از 14 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersburnoutresilienceStructural equation modelingTeacher Self-Efficacy
-
نویسنده : Farjami، Fahimeh ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛ نویسنده مسئول : Assadi، Nader ؛
(13 صفحه - از 29 تا 41 )
کلیدواژه ها:demotivationnovice EFL teacherDemotivation Reduction StrategiesDemotivation SourcesExperienced EFL Teacher
-
نویسنده مسئول : Oraki، Abouzar ؛ نویسنده : Tajvidi، Gholamreza ؛
(15 صفحه - از 42 تا 56 )
کلیدواژه ها:interpretingtranslation competencecurriculum designInterpreting CompetenceCompetence ModelsQuality TranslationQuality Translation/Interpreting
-
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Shams Khorrami، Samin ؛
(15 صفحه - از 57 تا 71 )
کلیدواژه ها:Dictoglossgrammatical accuracyexplicit teachingimplicit teachingForm-Focused Instructions
-
نویسنده : Hassannejad، Esmaeil ؛ Pourdana، Natasha ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
(19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:Culture-oriented ContentEGAPEGAP TasksFirst CultureLecture Presentation
-
نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛ نویسنده : Niknezhad، Fatemeh ؛
(17 صفحه - از 91 تا 107 )
کلیدواژه ها:critical thinkingMonologismDialogic TeachingDialogue JournalWriting Pedagogy