کلیدواژه Brand value creation / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Alizadeh، Hamid ؛ نویسنده : Nazapour Kashani، Hamed ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 857 تا 872 )
کلیدواژه ها:brand loyaltyBrand value creationConsumer-brand Relationshipsbrand community characteristics
-
2.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 602 تا 621 )
کلیدواژه ها:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندقابلیتهای برندارزشآفرینی برند
-
3.
نویسنده : Alilou، Parviz ؛ Badizadeh، Ali ؛ نویسنده مسئول : Saeednia، Hamidreza ؛
مجله:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:Customer ValueTextile industryCustomer ExpectationsBrand value creationData Foundation Theory
-
4.
نویسنده : صفری، شاهین ؛ مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 57 (جلد ششم) (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبیمه ایرانارزش آفرینی برند
-
5.
نویسنده مسئول : جهانیان، منوچهر ؛ نویسنده : آقایی، محمد ؛ واحدی، الهام ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 رتبه ج (وزارت علوم (32 صفحه - از 191 تا 222 )
کلیدواژه ها:مدل پارادایمیتئوری داده بنیادبرند مقصدخلق ارزش برندگردشگریمقصدبرندسازیارزش برند مقصدارزشخلق ارزشمدلراهبردهامدیریت
-
6.
نویسنده : رضایی، محمد ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ نویسنده مسئول : رهنما رودپشتی، فریدون ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 10 تا 36 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرصنعت بیمهارزشآفرینی برندرویکرد داده بنیادبیمهمشتریشرکت بیمهمشتریانارزشارزشآفرینیاعتماد مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)