Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Gholamian، Morteza ؛ Kafashpour، Azar ؛ Mahmoudzadeh، Mehdi ؛ نویسنده مسئول : Hakimpour، Hossein ؛
(19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:Keshavarzi BankInternet Bankingimplementation barriersUsers Usage
-
نویسنده : KianMehr، Zohreh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mehdi ؛ Mohammadi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Hakimpour، Hossein ؛
(20 صفحه - از 163 تا 182 )
کلیدواژه ها:servicesPositioningState-Owned BanksExternal Clients
-
نویسنده : Majidian، Habibollah ؛ Hakimpour، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mahmoudzadeh Vashan، Mahdi ؛
(17 صفحه - از 271 تا 287 )
کلیدواژه ها:InstagramSocial Media MarketingInfluencer
-
نویسنده : Turkman، Mona ؛ Mohebi، Serajeddin ؛ نویسنده مسئول : Hassanpour Ghoroghchi، Esmaeil ؛
(18 صفحه - از 253 تا 270 )
کلیدواژه ها:Process modelfilm marketingSocial Drama Genre
-
نویسنده : Falahatgar، Samira ؛ Taleghani، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Chamanzamin، Mousa Rezvani ؛
(24 صفحه - از 229 تا 252 )
کلیدواژه ها:Brand awarenesscustomer loyaltybrand identificationCompetitive Advantage Strategies
-
نویسنده : Yadegari Taheri، Tahereh ؛ Faezi Razi، Farshd ؛ Heydariyeh، Seyyedabdollah ؛ نویسنده مسئول : Vakil Alroaia، Younos ؛
(23 صفحه - از 205 تا 227 )
کلیدواژه ها:DEMATELFuzzyAnalytical network processProduction CooperativesOrganizational Intelligent
-
نویسنده : Kiyomarsi، Esmaeil ؛ Alipour Darvishi، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Saeednia، Hamid reza ؛
(22 صفحه - از 183 تا 204 )
کلیدواژه ها:Advertisingcustomer experienceBrand PerceptionBrand expectation
-
نویسنده : Shourangiz، Abdolaziz ؛ Ranjbar، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Biabani، Hassan ؛
(25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:Food IndustryStructural Equationscustomer loyaltyConsumer productsOut- Of-Home Advertising
-
Developing a Strategic Model of Public Relations Promotion with an Emphasis on Media Literacy System
نویسنده : Arab، Hossein ؛ Tabari، Mojtaba ؛ Fallah، Ali ؛ نویسنده مسئول : Matani، Mehrdad ؛
(23 صفحه - از 113 تا 135 )
کلیدواژه ها:Media literacystrategic modelMazandaran Gas CompanyPublic Relations Promotion
-
نویسنده : Tadayon، Mohamad Ali ؛ Gheitani، Alborz ؛ Sadeghi، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Ebrahimzade Dastgerdi، Reza ؛
(20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementElectronic Customer Relationship Management (E-CRM)Gharzolhasaneh Mehr Iran Bank
-
نویسنده : Namaayande، Pooya ؛ نویسنده مسئول : Zarei، Behrouz ؛
(24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:ANFISInnovation ManagementInnovation EcosystemTelecommunication Technology
-
نویسنده : Alilou، Parviz ؛ Badizadeh، Ali ؛ نویسنده مسئول : Saeednia، Hamidreza ؛
(25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:Customer ValueTextile industryCustomer ExpectationsBrand value creationData Foundation Theory
-
نویسنده : Rabbani، Yousef ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:Schedulinggoal programmingLot sizingResource Leveling