رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
ب 13 |
الف 3 |
ج 3 |
-
31.
نویسنده : رفیعی، الهام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1396 - شماره 9 (19 صفحه - از 11 تا 29 )
کلیدواژه ها:کیفیت اطلاعاتقصد سفر به مقصد گردشگریارتباطات توصیهای الکترونیکیارزشهای ادراکشدهقابلاعتماد بودن اطلاعدهنده
-
32.
نویسنده : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری
-
33.
نویسنده : غفاری، محمد ؛
مجله:نقد ادبی»تابستان 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:فلسفه تحلیلیتحلیلفلسفه اروپاییفلسفه ادبیاتاستعاره متافیزیکی
-
34.
نویسنده : گرنی، یوگنی ؛ مترجم : غفاری، محمد ؛
مجله:آزما»اسفند 1395 و فروردین 1396 - شماره 121 (4 صفحه - از 120 تا 123 )
-
35.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛ تسلیمی بابلی، امین ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1395 - شماره 7 (22 صفحه - از 36 تا 57 )
کلیدواژه ها:اصفهانجنسیتگردشگریانگیزه سفرگردشگر داخلی
-
36.
نویسنده : نیک نفس، هاجر ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:رشد آموزش علوم اجتماعی»تابستان 1394 - شماره 67 (5 صفحه - از 24 تا 28 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیخودکارآمدیسرمایة اجتماعی
-
37.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ فرضی، فرزانه ؛
مجله:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1394-دوره پنجم ، شماره 1 (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیآموزش خلاقیتدانش آموزان و معلمان
-
38.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ تسلیمی، امین ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 34 تا 51 )
کلیدواژه ها:اصفهانرضایتاحساس تعلق به مقاصد گردشگریوفاداری به مقاصد گردشگری
-
39.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 845 تا 866 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
40.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری