رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 30 |
علمی-پژوهشی 18 |
الف 6 |
ج 5 |
ملی 1 |
-
51.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتصویر ذهنی برندمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعی
-
52.
نویسنده مسئول : بذرافشان، ریحانه ؛ نویسنده : مرتضوی، سید جواد ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1397-دوره هشتم ، شماره 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:خودنظم دهیکسب دانشخودکنترلی رفتاریخودکنترلی نگرشی
-
53.
نویسنده : جهانشاهي، فريبا ؛ غفاري، محمد ؛ ناييجي، نوروز ؛
مجله:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 81 تا 95 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیتحلیل محتواکتاب آموزش حرفه و فن
-
54.
نویسنده : شریعتی، الهام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:رشد آموزش علوم اجتماعی»بهار 1397 - شماره 76 (5 صفحه - از 62 تا 66 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوامدیریت شهریکتاب درسیمطالعات اجتماعیدانش شهروندی
-
55.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 106 تا 120 )
کلیدواژه ها:اصفهانکیفیتکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگریمشتریکیفیت خدمات
-
56.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
نویسنده : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحه - از 2585 تا 2598 )
کلیدواژه ها:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
-
57.
نویسنده : رفیعی، الهام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1396 - شماره 9 (19 صفحه - از 11 تا 29 )
کلیدواژه ها:کیفیت اطلاعاتقصد سفر به مقصد گردشگریارتباطات توصیهای الکترونیکیارزشهای ادراکشدهقابلاعتماد بودن اطلاعدهنده
-
58.
نویسنده : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری
-
59.
نویسنده : غفاری، محمد ؛
مجله:نقد ادبی»تابستان 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:فلسفه تحلیلیتحلیلفلسفه اروپاییفلسفه ادبیاتاستعاره متافیزیکی
-
60.
نویسنده : گرنی، یوگنی ؛ مترجم : غفاری، محمد ؛
مجله:آزما»اسفند 1395 و فروردین 1396 - شماره 121 (4 صفحه - از 120 تا 123 )