پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : خون سیاوش، محسن ؛ امیراصل، الیکا ؛ محمدی پور پامساری، مجید ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریبانکداری اینترنتیارزش ویژه برندامنیت ادراک شدهکیفیت ادراک شده خدمات
-
نویسنده : مجنونیان نوش آبادی، مریم ؛ سعیدی، حمید ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛
(13 صفحه - از 21 تا 33 )
کلیدواژه ها:نگرشقصد خریدطرح عاملیخودپنداره فردیخودپنداره جمعیحسنوستالژیقصد توصیهعلی-آزمایشی
-
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
(23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید
-
نویسنده : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
(12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری
-
نویسنده : قدرتی، انیسه ؛ محمدیان، مقدسه ؛
(9 صفحه - از 95 تا 103 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیارزش برندارزش ویژه برند
-
نویسنده : احمدی، عباس ؛ حیدری، سید احمد ؛
(16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مشتریخرید آنلاینتبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسایت دیجی کالا
-
نویسنده : میرزایی، علی اکبر ؛ قلعه نویی، محمدکریم ؛
(14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:ادراکقیمتگذاریمصرفکنندهخریدمحصولات سامسونگ