مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Teaching English Language 1 |
نشریه Iranian Journal of Applied Linguistics 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Hesami، Zahra ؛ Mazdayasna، Golnar ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2018, Volume 21 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 67 تا 100 )
کلیدواژه ها:Teacher Language AwarenessExperienced TeachersPedagogical PracticeProcedural dimensionNovice EFL teachers
-
2.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Hesami، Zahra ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2014،Volume 8 - Number1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 61 تا 92 )
کلیدواژه ها:TaskTextbook Evaluationtask typesNunan’s (1999) classification of tasksELTEnglishTop Notch