موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 14 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 14 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 3 |
ج 2 |
الف 2 |
-
1.
نویسنده : Shahidzade، Farangis ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 184 تا 198 )
کلیدواژه ها:native literatureLanguage InvestmentPersian Short storyReader Identity Construction
-
2.
نویسنده : Eghbali Khajani، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Autumn 2022, Volume 7 - Number 4 (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:speaking proficiencyoral fluencyFlipped Classroom ModelForeign Language Learners
-
3.
نویسنده : Behboodzade، Hamide ؛ Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»Spring & Summe 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 75 تا 108 )
کلیدواژه ها:استفاده از کامپیوتر در یادگیری زبانیادگیری زبان به کمک موبایلدانشجویان کارشناسی ارشدیادگیری معکوستلگرامTelegramflipped learningGraduate students' perceptionsMobile-Assisted Language Learning (MALL)Computer-assisted language learning (CALL)
-
4.
نویسنده : Darrashiri، Azam ؛ Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Summer 2021, Volume 6 - Number 3 (26 صفحه - از 45 تا 70 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language TeachingWriting skillsProductive skillsspeaking skillsNon-Native Learners
-
5.
نویسنده : Ghane، Mohammad Hossein ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 36 تا 53 )
کلیدواژه ها:Feedbackgenre-based instructionSelf-ConfidenceResearch ProposalAwareness Raising Activities
-
6.
نویسنده : Ghasemi Bagherabadi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2021, Volume 24 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 103 تا 140 )
کلیدواژه ها:English Languagecurriculum evaluationState SchoolsLanguage in education policy and planningHeadteachers
-
7.
نویسنده : Taghizadeh، Masoomeh ؛ Mahdavirad، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2020, Volume 23 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 106 تا 145 )
کلیدواژه ها:AssessmentLanguage Assessment Literacy (LAL)testing knowledgetesting skillstesting principles
-
8.
نویسنده : Mozaffari، Fatemeh ؛ Allami، Hamid ؛ Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2018, Volume 36 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 67 تا 101 )
کلیدواژه ها:contextconversation analysisreflective conversationother-and self-repairinteractional awarenessthe organizational pattern of repair practices
-
9.
نویسنده : Hesami، Zahra ؛ Mazdayasna، Golnar ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2018, Volume 21 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 67 تا 100 )
کلیدواژه ها:Teacher Language AwarenessExperienced TeachersPedagogical PracticeProcedural dimensionNovice EFL teachers
-
10.
نویسنده : Mazdayasna، Golnar ؛ Zaini، Amin ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2015, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها:Collective IdentityIdentityPrewriting discussionsCollaborative activitiesWriting skillsIndividualistic identityAuthoritative identitySecondEFLLearners ’ Identity