-
1.
نویسنده : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت
نویسنده : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت