مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رشد معلم 15 |
نشریه تعلیم و تربیت 1 |
نشریه رشد آموزش علوم اجتماعی 1 |
نشریه مطالعات برنامه درسی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 17 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 18 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
د 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
معلم و کاربست مواد برنامه درسی: طرحوارهای برای فهم برنامه درسی عملی شده در کلاس درس
نویسنده : جلیلی هزاوه، مهسا ؛ نیکنام، زهرا ؛ امانی طهرانی، محمود ؛ علی عسگری، مجید ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » زمستان 1397 - شماره 51 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها: نقش معلم کتابهای درسی برنامه درسی طراحی شده برنامه درسی عملی شده کاربست مواد برنامه درسی
-
2.
مدیر مدرسه؛ راهبر تحول در مدرسه
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » مهر 1397 - شماره 315 (ویژهنامه) (2 صفحه - از 32 تا 33 )
-
3.
یادگیری رشد دهنده؛ ارائهی الگویی سه ضلعی برای تعالی مدرسه از طریق اصلاح فرایند یادگیری
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » مهر 1396 - شماره 307 (ویژهنامه) (10 صفحه - از 30 تا 39 )
-
4.
هدف از تغییر برنامههای درسی در راستای سند برنامه درسی ملی
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » مهر 1396 - شماره 307 (ویژهنامه) (2 صفحه - از 4 تا 5 )
-
5.
برنامه درسی و آموزشی علوم اجتماعی ؛ محافظه کاری ممنوع!
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛ مفید، الهه ؛
مجله : رشد آموزش علوم اجتماعی » بهار 1396 - شماره 73 (2 صفحه - از 22 تا 23 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی هویت فردی هویت فلسفی و ملی مسئله محوری
-
6.
به سوی تحول کلاس درسی
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » مهر 1395 - شماره 299 (ویژهنامه) (5 صفحه - از 81 تا 85 )
-
7.
25 پرسش و پاسخ دربارهی برنامه ویژه مدرسه؛ به منظور تحقق شیوهنامهی اجرایی راهکار 5-5 سند تحول بنیادین و 2-13 برنامه درسی ملی
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » مهر 1395 - شماره 299 (ویژهنامه) (6 صفحه - از 128 تا 133 )
-
8.
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره ی اول متوسطه
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛ علی عسگری، مجید ؛ عباسی، عفت ؛
مجله : تعلیم و تربیت » بهار 1395 - شماره 125 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها: علوم تجربی آموزش علوم مدل کارآمد در آموزش علوم
-
9.
کلاس معکوس بستری برای خود یادگیری
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » فروردین 1394 - شماره 289 (ویژهنامه) (2 صفحه - از 6 تا 7 )
-
10.
مدلی برای تمامی درسها
نویسنده : امانی طهرانی، محمود ؛
مجله : رشد معلم » مهر 1393 - شماره 283 (ویژهنامه) (2 صفحه - از 6 تا 7 )