کلیدواژه ارزشیابی برنامه درسی / (26 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک در عمل: پژوهشی بر اساس خبرگی و نقد تربیتی آیزنر
نویسنده : قاسمی، فاطمه ؛ نیک نام، زهرا ؛ امانی طهرانی، محمود ؛ نویسنده مسئول : علی عسگری، مجید ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » پاییز 1401 - شماره 66 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 177 تا 210 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامه درسی برنامه درسی فیزیک برنامه درسی در عمل خبرگی و نقد تربیتی آیزنر
-
2.
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب
نویسنده مسئول : گلکار، رسول ؛ نویسنده : نصر اصفهانی، دکتر احمد رضا ؛ نیلی، دکتر محمدرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » بهار و تابستان 1401 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 179 تا 214 )
کلیدواژه ها: اعضای هیات علمی ارزشیابی برنامۀ درسی دانشگاههای برتر دولتی دانشگاههای معتبر جهان ارزشیابی برنامههای درسی دانشگاههای برتر دانشگاه ذینفعان
-
3.
ارزشیابی بسته برنامه درسی قصدشده فارسی دوره اول ابتدایی براساس معیارهای مرجع زبان آموزی
نویسنده : سلسبیلی، دکتر نادر ؛
مجله : تعلیم و تربیت » پاییز 1400 - شماره 147 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 77 تا 100 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی زبان فارسی ارزشیابی برنامه درسی دوره اول ابتدایی بسته برنامه درسی قصدشده معیارهای مرجع زبان آموزی
-
4.
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامه درسی پیش دبستان
نویسنده : پورزندی، شیما ؛ فقیهی، دکتر علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ناطقی، دکتر فايزه ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1399، سال هشتم - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 215 تا 242 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامه درسی پیش دبستان کیفیت پیش دبستان ارزشیابی برنامه درسی
-
5.
ارزشیابی برنامه درسی به مثابه یک پدیده پیچیده
نویسنده : صفایی موحد، دکتر سعید ؛ نویسنده مسئول : حاجی زاد، دکتر محمد ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1399، سال هشتم - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 191 تا 214 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی آموزشی برنامه درسی ارزشیابی برنامه درسی نظریه پیچیدگی
-
6.
بررسی نقش و جایگاه کارفرمایان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی دانشگاهی رشتههای علوم انسانی دانشگاههای برتر کشور و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب
نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، احمدرضا ؛ نویسنده : نیلی، محمدرضا ؛ گلکار، رسول ؛
مجله : مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی » تابستان 1399 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 33 تا 72 )
کلیدواژه ها: علوم انسانی کارفرمایان ارزشیابی برنامه درسی دانشگاههای برتر کشور دانشگاههای معتبر جهان
-
7.
نقش و جایگاه دانشآموختگان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب
نویسنده : گلکار، رسول ؛ نیلی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نصراصفهانی، احمدرضا ؛
مجله : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی » تابستان 1399 - شماره 96 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 77 تا 108 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامۀ درسی دانشگاه های برتر دولتی دانشگاه های معتبر جهان مقیاس. دانش آموختگان
-
8.
بررسی نتایج ارزشیابی برنامه درسی کسبشده فارسی دوره اول ابتدایی: نقاط قوت و ضعف دانشآموزان در کسب مهارتهای یادگیری زبانی
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » تابستان 1399 - شماره 74 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامة درسی برنامة درسی کسبشده درس فارسی دورة اول ابتدایی ویژگیهای مطلوب آموختههای دانشآموز
-
9.
ارزشیابی برنامههای درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی
نویسنده مسئول : کرمی، مرتضی ؛ نویسنده : حسینی، مجتبی ؛ سادات هاشمی، فروزان ؛ پوریزدیان محمدآباد، مهدی ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » بهار و تابستان 1399، دوره دهم - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 274 تا 290 )
کلیدواژه ها: آموزش ضمن خدمت معلمان آندراگوژی ارزشیابی برنامۀ درسی مدل هاماند ارزشیابی آموزش پژوهش
-
10.
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » زمستان 1398 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 141 تا 176 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی اجراشده ارزشیابی برنامه درسی مولفه های برنامه درسی دوره اول ابتدایی درس زبان فارسی ویژگی های وضع مطلوب اجرای برنامه درسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (10 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (3 مقاله)