موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 41 |
روانشناسی 17 |
میان رشته ای 13 |
حوزه سلامت 6 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 82 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 42 |
ب 7 |
الف 4 |
ج 4 |
ملی 1 |
-
41.
نویسنده : حسینی خواه، علی ؛ مهر محمدی، محمود ؛ فردانش، هاشم ؛ اکبری، رامین ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1392 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 7 تا 46 )
کلیدواژه ها:دوره متوسطهاﻳﺮانانگليسي به عنوان زبان خارجيبرنامه درسي زبان انگليسيسوئد
-
42.
نویسنده : خسروی، رحمتاله ؛ فردانش، هاشم ؛
مجله:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها:سازندهگرایییادگیری مبتنی بر پروژهوب پروژهالگوی طراحی آموزشی
-
43.
نویسنده : فردانش، هاشم ؛ ابراهیم زاده، عیسی ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ همتی، ناصر ؛ رضایی، منصور ؛ عمرانی، صغرا ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 97 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:الگوهای طراحی آموزشی و طراحی انگیزشییادگیری و انگیزشآموزش مداوم پزشکی متداول و الکترونیکیآموزشانگیزشطراحیالگوی مریل
-
44.
نویسنده : رحیمی دوست، غلامحسین ؛ نوروزی، داریوش ؛ فردانش، هاشم ؛ امیرتیموری، محمد حسن ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 97 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 243 تا 268 )
کلیدواژه ها:تکیهگاهسازی آموزشیچارچوب تکیهگاهسازی آموزشیمحیط یادگیری حل مشکلمحیط یادگیری حل مشکل مبتنی بر کامپیوتر
-
45.
نویسنده : میرعرب رضی، رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1391، سال هفتم - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:تفاوت هاي فرهنگيمعلمياصلاحات برنامه درسي
-
46.
نویسنده مسئول : محبوبی، طاهر ؛ نویسنده : زارع، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ فیضی، آوات ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها:بارشناختیاصول طراحی آموزشیمحیط های یادگیری چندرسانه ای
-
47.
نویسنده : زنگنه، حسین ؛ جعفری فر، حمیده ؛ فردانش، هاشم ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشی: یادگیری زایشیایجاد رابطهخلق معنادرک و فهم عمیق و تولید دانشالگوی طراحی یادگیری زایشیاطلاعاتراکیادگیرنـده
-
48.
نویسنده : زارع، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ فیضی، آوات ؛ محبوبی، طاهر ؛
مجله:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:یادگیریمحیطیادداریاصول طراحی آموزشیهای یادگیری چندرسانه ای
-
49.
نویسنده : نوری، علی ؛ فردانش، هاشم ؛
مجله:تعلیم و تربیت»زمستان 1390 - شماره 108 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها:پژوهش تربیتیپژوهش تاریخیمطالعه روایتیپژوهش زندگینامه ایپژوهش خود زندگینامه ای
-
50.
نویسنده : دیباواجاری، طلعت ؛ یمینی دوزی سرخابی، محمد ؛ عارفی، محبوبه ؛ فردانش، هاشم ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1390 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 48 تا 62 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیبرنامه درسیبرنامه ریزی درسی در آموزش عالیالگو های برنامه ریزی درسی