-
1.
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا