بهار 1401 - شماره 2
-
بررسی مدیریت پروژه پیشرفته بر اساس فلسفه رفتار سازمانی
نویسنده : محسنی مخسری، حسن ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها: مدیریت نیروی انسانی سازمان رفتار سازمانی مدیریت پروژه
-
آشنایی با خطاناپذیر سازی و نقش آن در بهره وری سازمان
نویسنده مسئول : فیض رفیعیان، الناز ؛ نویسنده : قمی، نیوشا ؛
(18 صفحه - از 12 تا 29 )
-
تاثیر زیرساخت فناوری اطلاعات برعملکرد سازمانی با نقش میانجی هوش تجاری (موردمطالعه: شرکت توسن)
نویسنده مسئول : احمداشرفی، امیر ؛ نویسنده : هوشیاری، رضا ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
(16 صفحه - از 30 تا 45 )
کلیدواژه ها: عملکرد سازمانی زیرساخت فناوری هوش تجاری
-
اثر کارت امتیازی متوازن بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی بهره وری سازمان های معدنی
نویسنده مسئول : خودآموز، زینت ؛ نویسنده : احمدیان، محمدرضا ؛
(12 صفحه - از 46 تا 57 )
کلیدواژه ها: استراتژی کارت امتیازی متوازن عملکرد سازمانی
-
طراحی و پیاده سازی سیستم های اطلاعات منابع انسانی
نویسنده مسئول : شهبازی، سعید ؛ نویسنده : حسینی، سید فرهاد ؛
(8 صفحه - از 58 تا 65 )
کلیدواژه ها: نیروی انسانی سازمان منابع انسانی سیستم های اطلاعات منابع انسانی
-
بررسی اثر آموزش ضمن خدمت بر چابکی سازمان با میانجی گری انگیزش (مطالعه موردی در بخش نفت و گاز و پتروشیمی شرکت مهندسی قدس نیرو)
نویسنده مسئول : نظامی، سیاوش ؛ نویسنده : دیلمی، زهرا ؛ یارمحمدی، علی ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها: انگیزش آموزش ضمن خدمت چابکی سازمان
-
بررسی چهارچوب مواجه سازمان با تاثیرات صنعت نسل چهار: آیا پذیرش صنعت 4,0 یک چالش ضروری است؟
نویسنده مسئول : توکلی، غلامرضا ؛ نویسنده : زمانی مزده، مهدی ؛
(27 صفحه - از 83 تا 109 )
کلیدواژه ها: آمادگی بهرهوری منابع انسانی انقلاب صنعتی چهارم فناوریهای نوظهور نظریه قابلیت پویا صنعت 4.0
-
تبیین نقش کایزن در بهره وری سازمانی در صنایع کوچک و متوسط شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران
نویسنده مسئول : دهیری، شیدا ؛ نویسنده : رفعتی، محمدامین ؛
(14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها: صنعت سازمان کایزن بهره وری سازمانی
-
تولید بدون کارخانه
نویسنده مسئول : عمراهی کادیجانی، صونا ؛ نویسنده : رفیع زاده، امین ؛ پردل چیککلو، ستار ؛ گرامی، امیر ؛
(16 صفحه - از 124 تا 139 )
کلیدواژه ها: نوآوری رقابت پذیری برون سپاری دارایی های نامشهود صلاحیت تولید زنجیره های تامین جهانی
-
تبیین نقش استانداردهای ایزو در بهبود فرآیندهای سازمان
نویسنده مسئول : منعم درآباد، طاهره ؛ نویسنده : دی دره خمسه مطلق، محمد ؛ شیروانی هرندی، کیمیا ؛ پارسایی مطلق، سپیده ؛ قاسمی، علی ؛
(16 صفحه - از 140 تا 155 )
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع رضایت مشتری عملکرد سازمان ایزو ایزو9000
-
بررسی اثر تبلیغات مشترک بر نگرش مصرف کننده و قصد خرید برند میزبان با توجه به نقش تعدیل کنندگی درجه اهمیت تبلیغات مشترک
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمدحسین ؛
(18 صفحه - از 156 تا 173 )
کلیدواژه ها: نگرش مصرف کننده تبلیغات مشترک قصد خرید برند میزبان درجه اهمیت تبلیغات مشترک
-
تاثیر شبکههای اجتماعی بر جهانی شدن مدیریت منابع انسانی
نویسنده مسئول : گنجعلی خانی، علی ؛ نویسنده : همتیان، هادی ؛
(6 صفحه - از 174 تا 179 )
کلیدواژه ها: جهانی شدن مدیریت منابع انسانی شبکههای اجتماعی
-
مفهوم پردازی مدیریت کیفیت جامع
نویسنده : مقرب، علی ؛ رضازاده، وحید ؛ امیری، سعید ؛ جوادی، کوثر ؛
(14 صفحه - از 180 تا 193 )
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع کیفیت رضایت مشتریان محیط رقابتی
-
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر جهتگیری روابط بلندمدت با مشتری با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و رفتار شهروندی مشتری در صنایع غذایی کشور
نویسنده مسئول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(14 صفحه - از 194 تا 207 )
کلیدواژه ها: بعد اقتصادی تصویر شرکت بعد حقوقی ارائه توصیه توسط مشتریان کمک مشتریان به هم دادن بازخورد توسط مشتریان بعد اخلاقی و بعد بشردوستانه رابطه بلندمدت مشتری با شرکت
-
بررسی تاثیر مربیگری مشتری مداری بر عملکرد فردی کارکنان (مورد مطالعه: بانکهای رفاه غرب استان مازندران)
نویسنده : طالشی، فاطمه ؛
(17 صفحه - از 208 تا 224 )
کلیدواژه ها: کارکنان عملکرد فردی مشتری مداری مربیگری تاثیر
-
تاثیر رفتار فروشنده بر رفتار خرید مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات فروشگاههای آنلاین( مطالعه موردی: فروشگاه آنلاین دیجیکالا )
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
(20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات تجارت الکترونیک فروش رفتار خرید مشتری رفتار فروشنده دیجی کالا
-
تاثیر قدرت ارتباطات بر مدیریت ارتباط با مشتری با میانجی گری مهارت های ارتباطی( مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)
نویسنده مسئول : شیروانی هرندی، کیمیا ؛ نویسنده : اسماعیلیان، ساناز ؛
(18 صفحه - از 245 تا 262 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری مهارتهای ارتباطی ایران خودرو قدرت ارتباطات
-
تاثیر اثر بخشی دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی گری برنامه های آموزشی(مورد مطالعه: شرکت توزیع برق استان تهران)
نویسنده مسئول : کدخدائی، محسن ؛ نویسنده : جعفری، مریم ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(16 صفحه - از 263 تا 278 )
کلیدواژه ها: برنامه های آموزشی عملکرد سازمانی دوره های آموزش ضمن خدمت
-
تاثیر نوآوری در کسب و کار آنلاین بر عملکرد فروش با نقش میانجی بازاریابی در فضای مجازی
نویسنده : هنرمند، محمدحسین ؛
(13 صفحه - از 279 تا 291 )
کلیدواژه ها: ظرفیت نوآوری عملکرد نوآوری شبکه ی اجتماعی آنلاین
-
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی دوره های آموزش ضمن خدمت(مورد مطالعه :شرکت لبنیات پاستوریزه پاک)
نویسنده مسئول : موحدی، مصطفی ؛ نویسنده : ماندگار، سرور ؛ بحیرایی، فرزانه ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(19 صفحه - از 292 تا 310 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی دوره های آموزش ضمن خدمت بازاریابی کارآفرینانه
-
مفهوم پردازی خطاناپذیرسازی
نویسنده : مقسم، مهرداد ؛
(23 صفحه - از 311 تا 333 )
کلیدواژه ها: اثربخشی بهره وری تولید ناب خطاناپذیرسازی عیوب صفر کنترل کیفیت صفر