کلیدواژه فروش / (55 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه مدیریت زنجیره تامین با عملکرد فروش شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علمی فناوری پردیس
نویسنده : اسم خانی آده، میترا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (14 صفحه - از 16 تا 29 )
کلیدواژه ها: فروش زنجیره تامین عملکرد فروش شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علمی فناوری پردیس مدیریت زنجیره تامین اطلاعات مدیریت مدیریت زنجیره تأمین عملکرد هـا
-
2.
تاثیر انتخاب بازاریابی الکترونیکی بر میزان رشد فروش شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی (SMEs)
نویسنده : چیانی، فرامرز ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (9 صفحه - از 378 تا 386 )
کلیدواژه ها: بازاریابی فروش بازاریابی الکترونیک
-
3.
شناسایی سیاست ساختار بازار برای نظارت بر رقابت محصول با استفاده از مدل هوشمند مبتنی بر رفتار مصرف کننده
نویسنده : شعبانلو دهنوی، محسن ؛ نویسنده مسئول : مختاران، ماهرخ ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (14 صفحه - از 840 تا 853 )
کلیدواژه ها: رقابت فروش ساختار بازار هوش رقابتی اثر حافظه مصرف کننده نقشههای ادراکی محصول مصرفکننده دی مدل رفتار مصرفکننده تجارت الکترونیک
-
4.
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ میرانی، کاوه ؛ بهرامی، شهاب ؛
مجله : مدیریت ورزشی » زمستان 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 63 تا 75 )
-
5.
ارزیابی عملکرد مهندسی برآورد فروش مطالعه موردی: شرکت ایران تابلو
نویسنده : صالحی، حمیدرضا ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » آبان 1401 - شماره 39 (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد فروش مهندسی فروش عملکرد نیروی فروش. کارکنان
-
6.
طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی
نویسنده : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجمالدین ؛ نویسنده مسئول : ناصرپور، مهرداد ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 475 تا 494 )
کلیدواژه ها: قیمتگذاری فروش صنعت لوازم خانگی ارتباط با مشتری باندلینگ اجتماعی قیمت مشتری
-
7.
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتری در فروش فروشگاه های زنجیره ای
نویسنده : سلاجقه، امیرحسین ؛ شیاسی قلعه ملکی، شکوفه ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (11 صفحه - از 127 تا 137 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری فروش فروشگاههای زنجیره ای
-
8.
تاثیر برخی معیارهای فیزیکی بر سطح فروش فروشگاه های پوشاک مولتی برند(اسپرتلند، گواسپرت، السی واکی، آدیداس و ریباک)
نویسنده : نوروزعلی، مریم ؛ ولی پور، پیمان ؛
همایش : پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 3؛ 1401/02/29 - 1401/02/29 (12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها: پوشاک بازاریابی فروش مولتی برند اولویت
-
9.
تاثیر رفتار فروشنده بر رفتار خرید مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات فروشگاههای آنلاین( مطالعه موردی: فروشگاه آنلاین دیجیکالا )
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات تجارت الکترونیک فروش رفتار خرید مشتری رفتار فروشنده دیجی کالا
-
10.
مطالعهای بر شکل گیری بازاریابی الکترونیک و عوامل موثر بر تداوم آن
نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها: بازاریابی اینترنت فروش بازاریابی الکترونیک کسبوکار مدرن
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)