مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رسانه ای 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
نویسنده : اکبری وند، نادر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها: بانک مدلسازی ساختاری تفسیری مدیریت افکار عمومی