-
1.
نویسنده : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحه - از 1332 تا 1347 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری
نویسنده : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحه - از 1332 تا 1347 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری