کلیدواژه رضایت اربابرجوع / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : دوالی، محمد مهدی ؛ نویسنده : پوراحمدزاده، سارا ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1402 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 90 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوعمدیریت اسناد الکترونیکاسنادمدیریت اسناد
-
2.
نویسنده : فرخنده، الهام ؛ شرفي پور، غلامحسين ؛ مرادي شهدادي، بتول ؛ علمي تهراني، فاطمه السادات ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (20 صفحه - از 469 تا 488 )
کلیدواژه ها:رضایتشهرداریرضایت مشتریاربابرجوعرضایت اربابرجوعسازمانشاخص
-
3.
نویسنده : دنیوی، علی ؛ رسولی، دکتر اسحق ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (9 صفحه - از 253 تا 261 )
کلیدواژه ها:پزشکی قانونیخدمات الکترونیکیرضایت ارباب رجوعخط مشی سازمان
-
4.
نویسنده : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحه - از 1332 تا 1347 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری
-
5.
نویسنده : پورخسروانی، پوریا ؛ نویسنده مسئول : بابایی نژاد، عباس ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (29 صفحه - از 1190 تا 1218 )
کلیدواژه ها:شهرت سازمانیرضایت ارباب رجوعبازاریابی منابعمشتریرجوعکارکنانبانک
-
6.
نویسنده : کاظمی نسب هاشم آبادی، محمد ؛ کاظمی نسب هاشم آبادی، جابر ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (21 صفحه - از 96 تا 116 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوع تحلیل سلسله مراتبی داده ها تامین اجتماعی
-
7.
نویسنده : کشاورزی، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، رسول ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1399 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 28 تا 56 )
کلیدواژه ها:عملکرد کارکنانمدیریت کیفیت ناجا(مکنا)رضایت اربابرجوععملکرد
-
8.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ ویشلقی، مهدیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1396 - شماره 67 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 175 تا 192 )
کلیدواژه ها:اعتماد عمومیشهرداری تهرانمسئولیت اجتماعی شرکتیرضایت ارباب رجوع
-
9.
نویسنده : صیاد، علیرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1393 - شماره 21 (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:آموزشعملکردمنابع انسانیابتکار و خلاقیترضایت اربابرجوع
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)