تابستان 1399 - شماره 74 رتبه ب (وزارت علوم)
-
طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیتمعلم
نویسنده مسئول : محمدآقایی، مهدی ؛ نویسنده : ابوالقاسمی، محمود ؛ سبحانی، عبدالرضا ؛
(27 صفحه - از 7 تا 33 )
کلیدواژه ها: اعتباربخشی نظام دانشگاهی فرایند تربیتمعلم ابعاد مشارکت
-
بررسی رابطه رهبری تحولی با عملکرد شغلی معلمان دوره دوم متوسطه شهر تهران
نویسنده : نوید ادهم، مهدی ؛ شفیع زاده، حمید ؛
(21 صفحه - از 34 تا 54 )
کلیدواژه ها: نفوذ آرمانی عملکرد شغلی رهبری تحولی معلمان مدارس ترغیب ذهنی انگیزة الهامبخش
-
بسترها و مبانی نظری شکلگیری جوامع یادگیری حرفهای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آنها
نویسنده : متحیرپسند، رقیه ؛ موسی پور، نعمتالله ؛ تورانی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : فتحی واجارگاه، کوروش ؛
(29 صفحه - از 55 تا 83 )
کلیدواژه ها: جوامع یادگیری حرفهای یادگیری حرفهای الگوهای جوامع یادگیری حرفهای یادگیری جمعی توسعة حرفهای معلمان
-
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه زبان امکان در برنامههای درسی و آموزش با تاکید بر دوره ابتدایی
نویسنده : تجری، طیبه ؛
(21 صفحه - از 84 تا 104 )
کلیدواژه ها: آموزش برنامة درسی دورة ابتدایی زبان امکان
-
مقایسه تطبیقی ریخت شناسی مدارس معاصرایران با استفاده از روش چیدمان فضا
نویسنده : مهرابیان، ساهره ؛ سهیلی، جمال الدین ؛ نویسنده مسئول : صفری، حسین ؛
(27 صفحه - از 135 تا 161 )
کلیدواژه ها: مدرسه دارالفنون مدارس معاصر تکنیک چیدمان فضا مدرسه شاهپور ریخت شناسی
-
طراحی الگوی داده بنیاد به کارگیری شبکه های مجازی در تحقق آموزش کم سوادان بیسوادان استان لرستان
نویسنده : قاسمی نژاد، ابوذر ؛ نویسنده مسئول : بهرامی، ولی ؛
(26 صفحه - از 162 تا 187 )
کلیدواژه ها: داده بنیاد بیسوادن و کم سوادان شبکه هایاجتماعی فقر دانش رسانه ایی انطباق ناپذیری مجازی