کلیدواژه اشتیاق به برند / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 315 تا 332 )
کلیدواژه ها:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
2.
نویسنده : اصغری زاده، عزت اله ؛ کشاورز غریب، مهدی ؛ احمدی، هادی ؛
مجله:مهندسی تصمیم»پاییز 1400، سال سوم - شماره 10 (28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها:تجربه برندتعهد برنداشتیاق به برنداخلاق برند ادراک شده
-
3.
نویسنده : پارسائی، نادره ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:اشتیاق به برندتعامل فروشندگان با برند آنلاینجوایز برندوفاداری فروشمنده به برندهواپیمایی ماهان
-
4.
نویسنده مسئول : بهبودنیا، مهدی ؛ نویسنده : بقائی، سعید ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (14 صفحه - از 502 تا 515 )
کلیدواژه ها:تجربه برند رضایت وفاداری اشتیاق به برند پایه های اخلاقی
-
5.
نویسنده : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 111 تا 120 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
6.
نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛ نویسنده : آشتیانی، ندا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانعلاقه به برنداتصال به برنداشتیاق به برندنیت تغییر