کلیدواژه تجربه حسی برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ محبی، سراج الدین ؛ عزیزی، شهریار ؛ نویسنده مسئول : اسداله، هوشنگ ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه حسی برنددلبستگی شناختیعاطفی و رفتاری مشتریمشتریبرنـدارزش ویژهبـهعاطفی
-
2.
نویسنده : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحه - از 1495 تا 1515 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندهمدلی کارکنانتعهد موثر مشتری
-
3.
نویسنده : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 315 تا 332 )
کلیدواژه ها:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
4.
نویسنده : مومنی، طلعت ؛ خیری، دوستمحمد ؛ نویسنده مسئول : صابری حکمی، مرتضی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 27 (جلد اول) (19 صفحه - از 84 تا 102 )
کلیدواژه ها:تجربه حسی برندتعهد عاطفی مشتریانشرکت مواد غذایی خلیج فارس.ارزش ویژه برند
-
5.
نویسنده : مقدم، شهرزاد ؛ خدائی، علی ؛ سلجوقی، سعید ؛
مجله:مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:رضایتدریاچه ارومیهبازدید مجددتجربه حسی برندتمایل به توصیه