کلیدواژه تبلیغ / (152 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ممنوعیت قانونی فعالیت تبلیغی بهائیان در ایران (براساس قانون الحاق دو ماده به قانون تعزیرات و مجازات های بازدارنده ( 499 و 500 مکرر))
نویسنده : چوپانزاده، پوریا ؛ فرناق، حمید ؛
مجله : بهائی شناسی » بهار 1401 - شماره 21 (34 صفحه - از 138 تا 171 )
کلیدواژه ها: قانون اساسی تبلیغ تعزیرات بهائیت ارتباط بهائیان با خارج از کشور
-
2.
مستندات و بایستههای تبلیغ در قرآن کریم
نویسنده : توفیقی پور، سید احمد ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (15 صفحه - از 920 تا 934 )
کلیدواژه ها: تبلیغ ابلاغ رسالت مبلّغ تشریع
-
3.
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
نویسنده مسئول : فخار، سید امیر یوسف ؛ نویسنده : خجسته باقرزاده، حسن ؛ رزمجو، علیاکبر ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (13 صفحه - از 7 تا 19 )
کلیدواژه ها: تبلیغ الگو تبلیغات تجاری تولید رادیویی
-
4.
منبر مرحوم فلسفی ویژگی ها و معیارها
نویسنده : نجفی کرمانشاهی، محمدعلی ؛
مجله : افق تبلیغ » زمستان 1400 - شماره 3 (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها: تبلیغ ویژگیهای منبر مرحوم فلسفی
-
5.
بایستههای تبلیغ و مبلّغ با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی
نویسنده : قنبری، نفیسه ؛
مجله : افق تبلیغ » زمستان 1400 - شماره 3 (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها: خودسازی تبلیغ آیتالله خامنهای ارکان تبلیغ ابزار و فنون تبلیغ
-
6.
بایدها و نباید های تبلیغ در زندان
نویسنده : صادقی، مجید ؛ میرزاخان، حامد ؛
مجله : افق تبلیغ » زمستان 1400 - شماره 3 (14 صفحه - از 91 تا 104 )
کلیدواژه ها: تبلیغ مبلغ مددجو تبلیغ در زندان
-
7.
آسیبشناسی روشهای تبلیغ دینی با محوریت مخاطبشناسی از نگاه روایات
نویسنده : کریمی دردشتی، روحاله ؛ نویسنده مسئول : امانی، رضا ؛
مجله : تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث » آذر 1400، سال اول - شماره 3 (21 صفحه - از 10 تا 30 )
کلیدواژه ها: روش آسیبشناسی تبلیغ مخاطب مبلّغ
-
8.
بایستههای مبلغان قرآنی در اندیشههای مقام معظم رهبری با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب
نویسنده مسئول : شعاعی، علی اصغر ؛ نویسنده : اسماعیلی، محمد ؛
مجله : مطالعات قرائت قرآن » بهار و تابستان 1400 - شماره 17 رتبه علمی-ترویجی/ISC (26 صفحه - از 10 تا 35 )
کلیدواژه ها: تبلیغ مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب مبلغان قرآنی رفتار مبلّغ قرآنی گفتار مبلّغ قرآنی
-
9.
مستندات قرآنی سبک و روش تبلیغی حضرت زینب علیها السّلام بعد از واقعۀ عاشورا
نویسنده : احمدزاده، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : رافت، شفیقه ؛
مجله : میراث طاها » پاییز و زمستان 1400 - شماره 9 (4 صفحه - از 31 تا 34 )
کلیدواژه ها: روش تبلیغ عاشورا رسالت حضرت زینب علیها السّلام خطبههای قرآنی
-
10.
نقش «اخلاق ارتباطی» در تبلیغ مکتب تشیّع با تأکید بر آموزههای رضوی
نویسنده : گنجور، مهدی ؛
مجله : پژوهش نامه اخلاق » بهار 1400 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها: اخلاق تبلیغ معنویت سیره رضوی امام رضا (ع) اخلاق ارتباطی