کلیدواژه دیپلماسی رسانهای / (86 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
دیپلماسی رسانه ای غرب در قبال ایران با تاکید بر پروژه احیای سلطنت
نویسنده : جدّی، سیّدجعفر ؛ اسماعیلی، بشیر ؛ جعفری نژاد، مسعود ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1108 تا 1128 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی براندازی دیپلماسی رسانه ای سلطنت طلبان دیپلماسـی رسـانه غرب رسـانه ایران جمهوری اسـلامی ایران رسانهای سلطنت
-
2.
بررسی آثار دیپلماسی رسانهای ادراک شده در صنعت گردشگری
نویسنده : قرائتی، علیرضا ؛ ارمغان، سیمین ؛ صالحی، علیاکبر ؛ احمدزاده کرمانی، روحالله ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
مجله : فرآیند مدیریت و توسعه » زمستان 1401 - شماره 122 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 175 تا 201 )
کلیدواژه ها: رسانه گردشگری قدرت نرم برند تولید محتوا دیپلماسی رسانه ای
-
3.
بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام
نویسنده : رهبر، عباسعلی ؛ نویسنده مسئول : گلشاهی، محمد مهدی ؛
مجله : رسانه » پاییز 1401 - شماره 128 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی رسانهای نظریه همگرایی رسانهها دوران پسا برجام دیپلماسی رسانهای سیاسی سیاست ارتباطات دوران پسابرجام پژوهش دولت جمهوری اسلامی ایران
-
4.
دیپلماسی رسانهای رژیم صهیونیستی در قبال ایران پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ مورد مطالعه: خبرگزاریهای هاآرتص، اورشلیمپست و اسرائیلهیوم
نویسنده مسئول : فرخی، میثم ؛ نویسنده : سمنون، محمدمهدی ؛
مجله : مطالعات راهبردی بسیج » پاییز 1401- شماره 96 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 5 تا 40 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی عمومی دیپلماسی رسانهای قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی تحلیل محتوای کیفی
-
5.
نقش و عملکرد دیپلماتیک شبکه های خبری
نویسنده مسئول : صادقی، حسین ؛ نویسنده : کندری، امیر ؛ مهدی پور، محمد ؛ سیفی قره یتاق، داوود ؛
مجله : قلمروهای جغرافیایی قرن جدید » شهریور 1401- شماره 2 (11 صفحه - از 168 تا 178 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی رسانه ای شبکه های برون مرزی شبکه پرس تی وی
-
6.
رویکرد شناختی در بهینه سازی دیپلماسی رسانه ای
نویسنده مسئول : رهبر، عباسعلی ؛ نویسنده : گلشاهی، محمد مهدی ؛
مجله : دانش سیاسی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 427 تا 454 )
کلیدواژه ها: رسانه کلیشه سازی دیپلماسی رسانه ای نظریه کاشت علو م شناختی
-
7.
تصویر «برند ملی» جمهوری اسلامی ایران در شبکههای برونمرزی پرستیوی و العالم
نویسنده مسئول : اردکانیفرد، زهرا ؛ نویسنده : پاکدهی، حسین ؛
مجله : پژوهشنامه رسانه بین الملل » پاییز و زمستان 1400، شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 57 تا 88 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی عمومی دیپلماسی رسانه ای العالم برند ملی پرس تی وی
-
8.
نقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا
نویسنده : اکبری، زهرا ؛
مجله : علوم خبری » پاییز 1400 - شماره 39 (26 صفحه - از 11 تا 36 )
کلیدواژه ها: هویت همگرایی دیپلماسی رسانهای غرب آسیا منطقه گرایی درونزا
-
9.
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر
نویسنده : نقیب السادات، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : عودلاجانی، فاطمه ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » تابستان 1400- شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 295 تا 324 )
کلیدواژه ها: ایران آمریکا تحلیل محتوا دیپلماسی رسانه ای توییتر
-
10.
اثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی
نویسنده : قرائتی، علیرضا ؛ ارمغان، سیمین ؛ صالحی، علی اکبر ؛ احمدزاده کرمانی، روح اله ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » بهار 1400 - شماره 52 (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی گردشگری قدرت نرم صنعت گردشگری دیپلماسی رسانهای
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (22 مقاله)
- ب (20 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)