کلیدواژه جوامع مجازی برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 156 تا 184 )
کلیدواژه ها:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
2.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 35 تا 61 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
3.
نویسنده مسئول : خانزاده، محمود ؛ نویسنده : جعفری، پژمان ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»زمستان 1398 - شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 87 تا 111 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیشبکه های اجتماعیتحلیل تناظررگرسیون سلسله مراتبیجوامع مجازی برندشبکه اجتماعی اینستاگراماینستاگرامکاربرانپژوهشمشارکتمصرفکنندگانصنایع غذایی