کلیدواژه بازاریابی رابطه / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 35 تا 61 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
2.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریرﺿﺎﻳﺖتاکتيک های بازاريابی رابطه مندوفاداری مشتريانمشتریمشتریانبیمهشرکت بیمه ایرانبازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطهمند
-
3.
نویسنده : باقری، سید محمد ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهکیفیت رابطهقصد پذیرشابعاد نوآوریادراکاتنوآوریمحصول جدیدبازاریابی رابطهمدل
-
4.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:تعهدارتباطاتاعتمادبازاریابی رابطهمندمدیریت تعارضوفاداریمشتریبانکمشتریانبازاریابی رابطهوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : سالاری، غلامرضا ؛
مجله:تدبیر»شهریور 1383 - شماره 148 (3 صفحه - از 46 تا 48 )
کلیدواژه ها:مشتریبازاریابی رابطهمندبازاربازاریابی رابطهمشتریانبازاریابی رابطه مندفروش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)