بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله
نویسنده : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : حصارکی، عاطفه ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: قیمتگذاری شرکتهای چندکاناله ویژگیهای مشتریان ویژگیهای خردهفروش عوامل تحمیلی ویژگیهای محصول قیمت خردهفروشی قیمتگذاری مشتری خردهفروشان چندکاناله استراتژی قیمتگذاری
-
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدصادق ؛
(27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند برندسازی استارتاپ مطالعه چندموردی هـا برنـد پژوهش فرایند برندسازی فرایند استارتاپ ها
-
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا
نویسنده : وارث، سید حامد ؛ کارگرشورکی، محمد ؛ نویسنده مسئول : محمدیان، ایوب ؛
(31 صفحه - از 54 تا 84 )
کلیدواژه ها: پایداری قابلیتهای پویا نوآوری مدل کسبوکار تحول دیجیتال دیجیتال نوآوری مدل کسب و کار مدل هـای کسـب وکـار همکـاران مدل کسب و کار پایدار کسـب وکـار قابلیت پژوهش
-
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی
نویسنده : خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی شمس، معصومه ؛
(26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی مسئولیت اجتماعی مطالعه موردی چندگانه استراتژی مسئولانه خلق ارزش مشترک هـا استراتژی ذی نفعان شـرکت مسئولیت اجتماعی شرکت پژوهش ایران بـا بـه
-
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ)
نویسنده : صالحی، فرانک ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : سلام زاده، آیدین ؛
(20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده بازارهای خاکستری واسطههای مجاز دیمتل فازی نوسان اقتصادی لوازمخانگی قاچاق کالا محصولات
-
طراحی مدل تاثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تاکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
(25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها: قصد خرید کیفیت خدمات آنلاین خرید هیجانی محصولات آرایشی لوکس هیجانهای مشتری هیجان مشتری کیفیت خدمات محصولات
-
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
(29 صفحه - از 156 تا 184 )
کلیدواژه ها: جوامع مجازی برند آمیختگی مصرفکننده با برند خدمات فایدهمحور آمیختگی مصرفکنندگان اطلاعات پژوهش بـه رفتاری بـا