کلیدواژه خدمات مطلوب / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی
-
2.
نویسنده : بیرانوند، علی ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار و تابستان 1383 - شماره 52 و 53 ISC (8 صفحه - از 14 تا 21 )
کلیدواژه ها:کتابداری واطلاع رسانییادگیری فعالخدمات مطلوّب