نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5
صفحات اولیه
(11 صفحه - از -1 تا 4، از 6 تا 10 )
فهرست
(2 صفحه - از 11 تا 12 )
مدول برونسپاری خدمات و وارانتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا؛ بیطرف، احمد؛ نازآبادی، محمد رضا؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک
نویسنده : باقری، سید محمد؛
(24 صفحه - از 29 تا 52 )
بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجا
نویسنده : جزنی، نسرین؛ طبرسا، غلامعلی؛ نظر پوری، امیر هوشنگ؛
(16 صفحه - از 53 تا 68 )
افزایش اعتماد عمومی بر پایه ارتقای فرهنگ پاسخ گویی
نویسنده : زاهدی، شمس السادات؛ خانباشی، محمد؛ رضایی، الهام؛
(26 صفحه - از 69 تا 94 )
نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی شعب بانک ملت شهر تهران
نویسنده : رضوی، سید مصطفی؛ زالی، محمد رضا؛ رشیدی، محمود؛ دیداری، جاوید؛
(22 صفحه - از 95 تا 116 )
رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تاثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا؛ براری، مجتبی؛ ذبیح زاده، کاظم؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
Abstracts
(8 صفحه - از 163 تا 170 )
صفحات پایانی
(4 صفحه - از 171 تا 174 )