نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛ بیطرف، احمد ؛ نازآبادی، محمد رضا ؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی خطیوارانتیبرونسپاریپرومتی(PROMETHEE)پیمانکارتعمیرمحصولات معیوبرضایت مشتریمدلرضایت مشتریان
-
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
(16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی
-
نویسنده : زاهدی، شمس السادات ؛ خانباشی، محمد ؛ رضایی، الهام ؛
(26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییاعتماد عمومیسرمایه اجتماعیاعتماد سیاسیپاسخگوییسیاسی
-
نویسنده : رضوی، سید مصطفی ؛ زالی، محمد رضا ؛ رشیدی، محمود ؛ دیداری، جاوید ؛
(22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:عدم اطمینان محیطیمشتری مداریگرایش کارآفرینانهعملکرد شعبکارآفرینیشعب بانک ملتعملکردمشتری
-
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ براری، مجتبی ؛ ذبیح زاده، کاظم ؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:اخلاقتعهداعتمادوفاداریارتباط دهان به دهانمشتریبانکرعایت اخلاقمشتریان
-
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ حکیمی، حسن ؛ سودی، نعمت الله ؛ قلی زاده، رضا ؛
(26 صفحه - از 137 تا 162 )
کلیدواژه ها:عدالتاعتمادتسهیم دانشنظریه مبادله اجتماعیطفره رفتن اجتماعیتیم