زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم)
-
مفهوم پردازی استراتژی های اجتماع محور بنگاه های کسب وکار
نویسنده : قاسمی شمس، معصومه ؛ خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: روش فراترکیب مسئولیت اجتماعی شرکت Reconstruction Tourism نوآوری اجتماعی mental image خلق ارزش مشترک توسعه فراگیر Advertising Strategy Theory of Planned Behavior
-
طراحی استراتژی تبلیغاتی بازآفرینی تصویر ذهنی رفتار برنامهریزی شده گردشگران
نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛ نویسنده : یوسف، هلا ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛
(21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها: گردشگری تصویر ذهنی Tourism بازآفرینی Reconstruction نظریه رفتار برنامهریزیشده استراتژی تبلیغات Theory of Planned Behavior mental image Advertising Strategy
-
تحلیل تعامل نهادها درتوسعه کارآفرینی منطقه ای
نویسنده : خداپناه، بهمن ؛ پاداش، حمید ؛ سخدری، کمال ؛ نویسنده مسئول : مرادی، محمد علی ؛
(22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی مرور نظاممند رویکرد نهادی Entrepreneurship institutional approach Regional Development کارآفرینی منطقهای Regional Entrepreneurship
-
سیاستگذاری عمومی با رویکرد رفتاری
نویسنده : مظفر، میثم ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛ نویسنده مسئول : معینی، علیرضا ؛
(30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها: سیاستگذاری عمومی Public Policy الزامات اجرایی Executive requirements بینش رفتاری Behavioral insight
-
عارضه پردازی بیحسی سازمانی سرمایههای انسانی
نویسنده : آئینی، محمدامین ؛ سپهوند، رضا ؛ نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛
(29 صفحه - از 95 تا 123 )
کلیدواژه ها: Human Capital بیحسی سازمانی سرمایه انسانی شرکت ملی گاز استان کرمانشاه عارضهپردازی Organizational Insentience Complications National Gas Company of Kermanshah province
-
مدل فرآیندی پیادهسازی سازمان آراسته
نویسنده : نجاری، رضا ؛ حضوری، محمدجواد ؛ احمدی، سید علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : دستان، بهرام ؛
(16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها: سازمان آراسته نظام آراستگی پنج اس Organized Organization مدل model 5S beautification system
-
بررسی روند تحول و راهبرد دیجیتال صنعت بیمه کشور
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : ودادهیر، ابوعلی ؛ عزتی، حمیدرضا ؛ ترکمن، احمد ؛
(18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها: دیجیتال صنعت بیمه Insurance industry Digital Digital Transformation تحول دیجیتال راهبرد دیجیتال Digital Strategy شرکتهای نوپای دیجیتال Digital Startups
-
الگوی میراث برند و تجربه خاطره انگیز بر عشق و ترجیح برند محصولات ورزشی
نویسنده : پیرجمادی، سحر ؛ همتی عفیف، علی ؛ دژآهنگ، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : محمودی، احمد ؛
(14 صفحه - از 159 تا 172 )
کلیدواژه ها: بازاریابی ورزشی عشق به برند ترجیح برند Sport Marketing میراث برند brand preference Love the Brand Brand Heritage تجربه خاطرهانگیز Nostalgic Experience
-
تاثیر همسویی راهبردی یکپارچه گرایی بر عملکرد با همسویی سازمانی
نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ نویسنده : غلامی، صوفیا ؛
(19 صفحه - از 173 تا 191 )
کلیدواژه ها: عملکرد Performance همسویی راهبردی محصولگرا همسویی راهبردی کیفیتگرا همسویی راهبردی بازارگرا Integrated alignment Product-oriented strategic alignment Quality-oriented strategic alignment Market-oriented strategic alignment
-
شناسایی قابلیتهای شبکهای شرکتهای بزرگ و کوچک در فرایند شکلگیری و توسعه شبکه های نوآوری
نویسنده مسئول : صفردوست، عاطیه ؛ نویسنده : قاضی نوری، سید سروش ؛ منطقی، منوچهر ؛ نقی زاده، محمد ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛
(22 صفحه - از 193 تا 214 )
کلیدواژه ها: مراحل شکلگیری شبکه قابلیتهای شبکهای شرکتهای کوچک و بزرگ قابلیت پیکرهبندی و شبکهسازی قابلیت ارکستری network formation Stages مدیریت شبکه network Management network capabilities of small and large firms configuration and networking capability orchestral capability
-
ارائه مدل استراتژی های کنترل براساس الگوی نتیجهای دو بعدی
نویسنده مسئول : قدرت ابادی، لیلا ؛ نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛
(22 صفحه - از 215 تا 236 )
کلیدواژه ها: نقاط مرجع استراتژیک هماهنگی استراتژیک کنترل استراتژیک Strategic control Strategic Alignment استراتژیهای کنترل Control Strategies strategic reference points (SRP)
-
راهبردها و پدیده های ارائه خدمات ارگانیک در صنعت گردشگری ایران
نویسنده : دهقانی، حمیدرضا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ حجازی، سمانه ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
(17 صفحه - از 237 تا 253 )
کلیدواژه ها: گردشگری سلامت tourism industry health tourism Organic Services خدمات ارگانیک صنعت گردشگری و بومگردی راهبردها و پدیده ها strategies and phenomena
-
طراحی مدل استراتژی بازاریابی بین المللی و عملکرد صادراتی در شرکتهای کوچک و متوسط
نویسنده : بادکوبه ای، محمد ؛ نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
(33 صفحه - از 254 تا 286 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی export performance صادرات زعفران International marketing strategy استراتژی بازاریابی بین المللی Export of saffron
-
مدل توسعه پایدار صنعت آهن و فولاد ایران
نویسنده مسئول : درودی، هما ؛ نویسنده : رستمی زاده، کریم ؛ محمدی، علی ؛
(19 صفحه - از 287 تا 305 )
کلیدواژه ها: توسعه پایدار نظریه داده بنیاد Sustainable Development grounded data theory صنعت آهن و فولاد snowball sampling نمونهگیری گلوله برفی نمودار مفهومی Iron and steel industry Concept model
-
تاثیر شاخص کفایت سرمایه بر میزان کارایی و ریسک پذیری بانک ها
نویسنده مسئول : ناصرزاده، سمیه ؛ نویسنده : ابوالحسنی، اصغر ؛ شایگانی، بیتا ؛ متقی، سمیرا ؛
(21 صفحه - از 307 تا 327 )
کلیدواژه ها: ریسک اسلامی بانک کارایی کفایت سرمایه تحلیل مرزی تصادفی