کلیدواژه رسانههای همگانی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
چالش مفهومی همگرایی در عصر دیجیتال؛ مفهومپردازی «همگرایی ارتباطی جامع مجازی»
نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 297 تا 323 )
کلیدواژه ها: همگرایی اینترنت ارتباطات رسانههای همگانی دیجیتال شدن دیجیتال ارتبـاط بـا هـا بـه رسـانه ارتباط
-
2.
تاثیر رسانههای اصلی ایالات متحده بر سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران (۲۰۲۰-۲۰۰۷)
نویسنده مسئول : اعجازی، دکتر احسان ؛ نویسنده : قربانی، دکتر ارسلان ؛ سیمبر، دکتر رضا ؛ جانسیز، دکتر احمد ؛
مجله : مطالعات بین المللی » بهار 1399 - شماره 64 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران نخبگان سیاسی واقع گرایی نو کلاسیک سیاست خارجی ایالات متحده رسانه های همگانی
-
3.
تحلیل دیدگاه های راهبردی دفاعی مقام معظم رهبری پیرامون نقش رسانه های همگانی و اطلاع رسانی در دفاع و امنیت ملی
نویسنده : کلهری، ناصر ؛
همایش : تبیین اندیشه دفاعی امام خامنهای(مدظلهالعالی) » دوره 4؛ 1397/08/01 - 1397/08/30 (23 صفحه - از 315 تا 337 )
کلیدواژه ها: رسانه قدرت رسانه رسانه های همگانی کتاب و کتابخوانی مقام معظم رهبری
-
4.
سانسور در ایران
نویسنده : سادات بیدگلی، سیدمحمود ؛
مجله : نقد کتاب تاریخ » زمستان 1396 - شماره 16 (16 صفحه - از 215 تا 230 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی سانسور ارتباطات جمعی رسانه های همگانی گوئل کهن
-
5.
نقش رسانه دراشاعۀ فرهنگ مهدویت
نویسنده : شربتیان، محمدحسن ؛
همایش : دکترین مهدویت » دوره 7؛ 1390/04/23 - 1390/04/24 (16 صفحه - از 205 تا 220 )
کلیدواژه ها: ارتباط جمعی اطلاع رسانی رسانههای همگانی فرهنگ مهدویت
-
6.
تصویر انقلاب اسلامی ایران از دیدگاه مطبوعات آمریکا (بررسی نامه های خوانندگان به سردبیران مجله های تایم و نیوزویک)
نویسنده : غفاری، ستاره ؛
مجله : رسانه » بهار 1388 - شماره 77 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 151 تا 162 )
کلیدواژه ها: تبلیغات سیاسی تصویرسازی رسانههای همگانی فرهنگ توده سلطهء فرهنگی انقلاب اسلامی ایران آمریکا ایران انقلاب علوم ارتباطات بحران سیاسی غرب
-
7.
دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای
نویسنده : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛ افخمی، حسینعلی ؛
مجله : دین و ارتباطات » بهار و تابستان 1387 - شماره 33 ISC (26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها: قرآن حدیث اسلام تبلیغ مخاطب نظریه های تاثیر رسانه رسانه های همگانی
-
8.
عملیات روانی آمریکا برای حمله به عراق
نویسنده : امینی، آرمین ؛
مجله : مطالعات خاورمیانه » پاییز و زمستان 1383 - شماره 39 و 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها: جنگ روانی افکار عمومی سلاحهای کشتار جمعی اشغال عراق رسانه های همگانی نیروهای ائتلاف
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)