کلیدواژه Customer Trust / (26 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
2.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
3.
نویسنده : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ نویسنده مسئول : خداپرست، سیاوش ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 222 تا 245 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهاناعتماد مشتریانمحصولات ورزشیمصرفکنندگانخرید مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
5.
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
6.
نویسنده : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 223 تا 242 )
کلیدواژه ها:صنایع دستیاعتماد مشتریگردشگریتجارت الکترونیکمشتریمشتریانمدل
-
7.
نویسنده : هوشنگی، سهیل ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (15 صفحه - از 159 تا 173 )
کلیدواژه ها:ریسکاعتماد مشتریانبازار یابی اینترنتیریسک درک شده از کیفیت محصول
-
8.
نویسنده : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 159 تا 164 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابیرسانه اجتماعیاعتماد مشتری.
-
9.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
10.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار