کلیدواژه قابلیت حسگری بازار / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : گلستانی، مریم ؛ نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 149 تا 167 )
کلیدواژه ها:قابلیت نوآوریinnovation capabilityتمایل به همخواریتمرکز بازار آیندهعملکرد کلی بازارقابلیت حسگری بازارWillingness to cannibalizeMarket sensing capabilityFuture market focusTotal market performance
-
2.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند
-
3.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی
-
4.
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ غلامی، فرشته ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1393 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:بازار محوریاستراتژی صادراتقابلیت حسگری بازارآیندهپژوهی بازاربهبود عملکرد صادرات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- B (1 مقاله)