کلیدواژه قابلیت سنجش بازار / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : توسلی، مهسا ؛ توسلی، محبوبه ؛ کرمی، محمد ؛ الهی، میثم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (14 صفحه - از 1297 تا 1310 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانی مزیت رقابتی قابلیت سنجش بازار
-
2.
نویسنده : نوری، الناز ؛ کاکائی، حمید ؛ نویسنده مسئول : دامن کشیده، مرجان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1401- شماره 24 رتبه C (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 51 تا 59 )
کلیدواژه ها:بازاریابیدیمتلارتباط با مشتریقابلیت سنجش بازارکارکرد بازاریابی
-
3.
نویسنده : مالکي، ياسر ؛ نویسنده مسئول : دشت لعلي، زهرا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (26 صفحه - از 608 تا 633 )
کلیدواژه ها:سرمایه انساني ظرفيت بازاریابي قابليت سنجش بازار قابليت مدیریت برند بيمه ایران
-
4.
نویسنده مسئول : اکبرزاده، نگار ؛ نویسنده : پیله وری سلماسی، دکتر نازنین ؛ سلیمانی، دکتر اعظم ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»تابستان 1398 - شماره 63 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 76 تا 86 )
کلیدواژه ها:قابلیت سنجش بازارقابلیت تطبیقپذیری و دوسوتوانی زنجیره تامینچابکی زنجیره تامین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)