کلیدواژه مدل مشتری مداری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری، افسانه ؛ مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1397، سال پنجاه و دوم - شماره 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیمخاطبانمدل مشتری مداریآمیختهی بازاریابیمشتریاطلاعاتکاربرانکتابخانههای دانشگاه
-
2.
نویسنده : روشن، احمدرضا ؛ حسینی لرگانی، مریم ؛ قائمی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1389 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 75 تا 96 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیبرنامه ریزیخط مشیها و سیاستهاکانونهای بحرانیمدل مشتری مداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)