کلیدواژه مديريت رابطه با مشتري / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
نویسنده : محمدی شیرمحله، محمدحسین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (11 صفحه - از 3130 تا 3140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت رابطه با مشتری
-
3.
نویسنده : سوری، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 376 تا 387 )
کلیدواژه ها:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
4.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ توکلی زاده راوری، محمد ؛ تویسرکانی راوری، مهدی ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1391 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 493 تا 514 )
کلیدواژه ها:نظرعلائق خبريمخاطبان خبراشاعه گزينشي اطلاعاتمديريت رابطه با مشتري
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)