کلیدواژه ویژگی خدمات / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
نویسنده : سوری، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 376 تا 387 )
کلیدواژه ها:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
3.
نویسنده مسئول : فیض اللهی، صادق ؛ نویسنده : حیدری، حسینعلی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحه - از 28 تا 48 )
کلیدواژه ها:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات