کلیدواژه مفهوم برند. / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بادامی، علی ؛ حمادی، اسراء ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (16 صفحه - از 411 تا 426 )
کلیدواژه ها:برند صنعت فولاد بازاریابی نفوذ بازار مفهوم برند
-
2.
نویسنده مسئول : سهلی، فرزانه ؛ نویسنده : علیدوستی، سیروس ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1400 - شماره 104 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها:کتابخانهبرندمرور نظاممندبرندسازیمفهوم برند
-
3.
نویسنده : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجله:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحه - از 42 تا 55 )
کلیدواژه ها:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)