کلیدواژه نظریة برخاسته از دادهه / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیر حسین ؛ نظری، محسن ؛ معماریانی، عزیز الله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازاریابیارزش ویژة مشتریمحرکهای ارزش ویژة مشترینظریة برخاسته از دادههمشتریبانکبازاریابیمشتریانمشـتریارزش
-
2.
نویسنده : سیم خواه، مسعود ؛ فیضی، کامران ؛ الفت، لعیا ؛ امیری، مقصود ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1393، سال ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 725 تا 746 )
کلیدواژه ها:ریسک عرضهزنجیرة تأمین صنعت خودرونظریة برخاسته از دادههمدیریت ریسکخودروتأخودروسازبره