کلیدواژه نگرش به هدفمندی یارانه ها / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شفافیت اطلاعاتی، کار ویژه ی اصلی رسانه های جمعی در برابر افکار عمومی (با تاکید بر هدفمندی یارانه ها)
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ الوندی، هومن ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:افکارعمومیشفافیت اطلاعاتیمنبع اطلاعاتینگرش به هدفمندی یارانه ها
-
2.
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ الوندی، هومن ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (31 صفحه - از 133 تا 163 )
کلیدواژه ها:رسانهنگرش به هدفمندی یارانههاافکار عمومیجامعهنگرش سیاسیمیزان استفاده از رسانهوسایل ارتباطجمعی