تابستان 1390 - شماره 13
-
روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی
نویسنده : عقیلی، سیدوحید ؛ خسروپناه، عبدالحسین ؛ طیب طاهر، امین ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها: پارادایم روش شناسی دانش ارتباطات فنون تحقیق روش شناسی اسلامی
-
پادکست و روابط عمومی الکترونیک
نویسنده : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ گلستانی، کبری ؛
(40 صفحه - از 19 تا 58 )
کلیدواژه ها: روابط عمومی آر اس اس تاریخجه پادکست کاربردهای پادکست رادیو اینترنتی تاریخچه روابط عمومی انواع روابط عمومی الکترونیک مزایا و موانع پادکستینگ
-
بررسی جایگاه اجتماعی زن در آثار فیلمسازان زن و مرد(کافه ترانزیت و زیر پوست شهر)
نویسنده : دادگران، سیدمحمد ؛ جلیلیان، شهین ؛
(26 صفحه - از 59 تا 84 )
کلیدواژه ها: فمینیسم سینما زن موقعیت اجتماعی زنان
-
ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسی فرهنگ سازمانی
نویسنده : کاوسی، اسماعیل ؛ هاشمی، سیدمحمود ؛
(21 صفحه - از 85 تا 105 )
کلیدواژه ها: فرهنگ رسانه ملی ارزشها مفروضات مهندسی فرهنگ توسعه ی فرهنگی مصنوعات و نمادها
-
ملاک های بازدارنده خبر در مطبوعات ایران
نویسنده : سلطانی فر، محمد ؛ مزروعی، مریم ؛
(25 صفحه - از 107 تا 131 )
کلیدواژه ها: خبر مطبوعات خطوط قرمز روزنامه نگاران کارشناسان رسانه
-
بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ الوندی، هومن ؛
(31 صفحه - از 133 تا 163 )
-
رسانه ها و توسعه حقوق محیط زیست
نویسنده : دبیری، فرهاد ؛ واحد ناوان، عارف ؛
(18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها: قانون رسانه محیط زیست افکار عمومی
-
بررسی موانع موجود در عدم تحقق تحول در جامعه اطلاعاتی
نویسنده : گیوریان، حسن ؛
(32 صفحه - از 183 تا 214 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات برنامه ریزی فناوری اطلاعات دوره های آموزش فناوری اطلاعات زیر ساخت های مخابراتی
-
سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ احمدی اسکویی، نسرین ؛
(15 صفحه - از 217 تا 231 )
کلیدواژه ها: تلویزیون سنجش تبلیغات بازرگانی سیمای محلی
-
بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحب نظران
نویسنده : رحمانزاده، سیدعلی ؛ غفاری معین، زهرا ؛
(17 صفحه - از 233 تا 249 )
کلیدواژه ها: فرهنگ رسانه ملی اقوام ایرانی درک فرهنگی توسعه ارتباطات و تعاملات بین فرهنگی فرآیند ارتباطی کلامی و غیر کلامی
-
مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان
نویسنده : هاشمی، شهناز ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ احمدی مرویلی، لیلا ؛
(23 صفحه - از 250 تا 272 )
کلیدواژه ها: اینترنت فضای مجازی رضایت و خشنودی سواد ارتباطی